De vragenlijst komt niet aan bij mijn cliënt, wat nu?


 Om te controleren of een vragenlijst daadwerkelijk verzonden is, kunt u het berichtenlog inzien. Deze functie is te vinden in het menu ‘Kenmerken’ (zie onderstaande afbeelding).



In het berichtenlog worden alle door het systeem verzonden berichten weergegeven. Wanneer een cliënt aangeeft geen email te hebben ontvangen maar u ziet wel degelijk in het berichtenlog dat er e-mails zijn verstuurd, dan vragen wij u graag het volgende na te gaan:

1. De email kan terechtkomen in de map ongewenste e-mails/spam bij de cliënt (dit is afhankelijk van de mailserver);

2. Er zit een (type)fout in het mailadres van de client;

3. Het berichttype staat op 'Geen' in plaats van op 'E-mail';

4. De client heeft de mail (per ongeluk) verwijderd;

Wanneer u bovenstaande heeft gecontroleerd maar uw client nog steeds aangeeft geen lijst te hebben ontvangen, raden wij u aan om de client een alternatief mailadres te vragen.

Daarnaast kunt u in deze instructievideo meer zien over het verzenden van een vragenlijst.


Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.