Vragenlijst komt niet aan bij cliënt


 Hier een instructie wanneer de door u verzonden vragenlijst niet aankomt en u wilt controleren of u iets verkeerd heeft ingesteld. De juiste instellingen in het ROM-portaal hebben betrekking op 2 velden op het scherm Cliëntgegevens:

  1. Het e-mailadres van de cliënt
    Hierin moet een geldig e-mailadres van de cliënt staan
  2. Het veld 'notificatie per e-mail
    Deze moet de waarde 'Ja' hebben


  1. Open uw ROM omgeving door in te loggen 
  2. Selecteer de cliënt waarbij u een vragenlijst wil afnemen 
  3. Ga het menu naar 'cliëntgegevens'
  4. Controleer eenmalig of 'notificatie per mail' op ja staat? Bij nee, druk op wijzigen. Verander de status in ja en klik op 'opslaan'
    Controleer eenmalig of er een juist en geldig e-mailadres ingevuld staat. Zo nee, druk op wijzigen en vul een geldig e-mailadres in en druk op 'opslaan'.

  5. Als beide instellingen goed staan en u heeft er niets aan hoeven te veranderen ga dan naar 'cliëntoverzicht' 
  6. Klik op 'berichtenlog' 
  7. Controleer of er staat: mail 'nieuwe vragenlijst (<<VRAGENLIJSTNAAM>>)' verzonden aan'. 


  8. Indien dit het geval is staat de e-mail waarschijnlijk bij de cliënt op de computer in de map ongewenst of spambox
  9. Indien een bericht niet verzonden is, dan staat de reden aangegeven in de 'berichtenlog'




Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.